2014. február 23., vasárnap

Kritika #14 - Don't look back, live your life

Ne felejtsétek ezek csak saját vélemények, mindenki azt csinál a blogjával amit csak szeretne! 

Link (x)
Kinézet: Azt kell, hogy mondjam, nem tetszik. A fejléced szerintem úgy ahogy van rossz. A lány színes, Harry meg fekete. Azt se nagyon értem, hogy a feliratban a 'Don't' szócska meg van vastagítva. Szerintem ez felesleges, bár nem ez a legnagyobb hiba. A háttér nem illik a fejléchez, jobban illene egy világoskék esetleg szürke. A betűtípusok és a színeik rendben vannak. A modulok is rendben vannak. Észrevettem, hogy a bejegyzések betűmérete nagy is, plusz még minden bejegyzésben más méretű. Ezt sürgősen változtasd meg, mert nem szép!

10/6 - Azt tanácsolom, hogy vagy rendelj valakitől (akár tőlem) egy fejlécet vagy design átalakítást.

Történet:  Hát nem is tudok mit mondani. A történet ugyanúgy kezdődik, mint minden alapblog. Reggel van, az anyuka bejön felkelteni a lányt, de őnagysága bunkó módon ezt mondja, idézem: ,,Ki merészeli felkelteni Skyler White-ot?", majd bunkó módon hozzávág egy párnát. Utána megreggelizik, felöltözik és elmegy egy 'találkára' a legjobb barátnőjéhez. Nem gondoltam volna. Egy ilyen blogba mindig ott a BFF akit már születésük óta ismernek, és azóta legeselegeslegjobb barátnők. Szóval a történetről többet nem szeretnék mondani, ne haragudj.
Jöjjenek inkább a formai dolgok.
Először is a bejegyzéseket tedd sorkizártra jobban mutat. A helyesírásra figyelj, mert van egy pár... Azt javaslom hagyj fel a szóhosszabbításokkal, mert engem, személy szerint nagyon idegesít. Például:

  1. Naa, héé ez nem ér! ----> Na, ez nem ér!
  2. Ahhj, Zoey volt igaz? ----> Ah, Zoey volt, igaz?
A Zoeyról jut eszembe! A szereplők nevei nagyon alapnevek. A Zoey, meg a Skyler név minden második blogban szerepel. Most már nem ajánlatos megváltoztatni a nevüket, de ha legközelebb blogba kezdesz, akkor írd be a Google-ba, hogy angol lány keresztnevek, egy csomót kiad, ott tudsz keresgélni.
A fogalmazásod nem a legjobb, elég egyszerű, és nagyon tő mondatokba írsz. Próbálj meg hosszú mondatokat írni, és ne csak párbeszédeket, mert az egy idő után nagyon unalmas. Azt is tanácsolom, hogy jobban írd le a szereplők érzéseit, kételyeit, és az adott helyszínt is részletesebben vázold fel!

10/6

Össz.: 20/12

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm! Végre kaptam valami építőkritikát. A fogalmazásommal vannak problémák, amivel küszködök is.:/ A fejlécemet egy olyan író csinálta akinek köszönhetem a blogot, nekem igazábol nincs vele bajom, de elfogadom a véleményedet.:)
    Még egyszer köszönöm.
    Adri xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ne haragudj, nem akartalak megbántani! :/ :)
      Remélem idővel javul egy kicsit a fogalmazásod! :)
      xxLexii

      Törlés