2014. február 24., hétfő

Kritika #17 - Crazy Love

Link (x)

Kinézet: A fejléced gyönyörű, erről nem is szeretnék többet beszélni, igényes, szép munka! Igazából nekem az egész design nagyon tetszik, egyedül a chat a furcsa számomra! Nem tudom, hogy miért kék a linkeknek a színe, szerintem lehetett volna fekete, esetleg szürke. De ez nem nagy hiba! :)

10/10

Történet: Hát lenyűgöztél! De komolyan! A prológus nagyon megfogott, tetszett, hogy nem E/1- ben írtad, hanem külső szemszögből. Nem sablonos, hanem egyedi, ami nagyon tetszik, gratulálok! :) 
Jöjjenek inkább a formai dolgok! :)
Először is szerintem a szöveg jobban mutatna, ha sorkizártra lenne állítva, de ez nem olyan fontos. 
A párbeszédeket rosszul írod, ezért megmutatom, hogy, hogy kéne! 
Helytelen (ahogy te írod):
-Lehet, hogy neked nincs, de nekem lenne. - hallgatott el.
Helyes:
- Lehet, hogy neked nincs, de nekem lenne - hallgatott el.
Direkt nem raktam pontot a végére, mert oda nem szabad rakni. Én is nem rég szembesültem, hogy ilyenkor nem kell pont, azóta próbálom magam mindig kijavítani. Még nem szoktam meg! :)
A fogalmazásod szép, a helyesírásra kicsit jobban figyelj, láttam egy pár elütést, de ez még a legjobbakkal is előfordulhat! :)

10/9

Össz.: 20/19

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése