2014. február 26., szerda

Kritika #22 - Uncertain

Link (x)

Kinézet: Elképesztő! Ez az egy szó jutott eszembe, mikor megláttam! A fejléced gyönyörű, kifinomult, látszik, hogy nem összecsapott munka! A lány és Louis szépen van kivágva, elhelyezve, és kimondottan tetszik, hogy ott van egy kislány, ami a történetből kiderül, hogy a főszereplőnek a lánya. A felirat pont illik, és ötletes, hogy alá kicsibe oda van írva magyarul is a cím.
A moduloknak a címe tetszik. :)
Az egész design nagyon szép, látszik, hogy sokat foglalkoztál vele! :)

10/10

Történet: Már régebben is láttam a blogod, és már akkor elkezdtem olvasni, de még csak az első fejezet volt fent. Egyből feliratkoztam, mert nagyon megfogott a kis történeted! Gyönyörűen fogalmazol, teljesen beletudom képzelni magam a szereplő helyzetébe. Nagyon szomorúan írod le a lánynak a múltját, teljesen elkápráztatott! :) Imádtam!
A helyesírásod jó, nem láttam hibákat.
Gratulálok a blogodhoz, nagyon tetszik, csak így tovább! :)

10/10

Össz.: 20/20

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése