2014. február 2., vasárnap

Kritika #7 - Stay the night


Kinézet: A fejléc nagyon szép, a lány szépen van kivágva, és a felirat is jól passzol. A Dare to dream blogdesignes oldalon láttam, hogy Ever csinálta, és én imádom a fejléceit, és ez a fejléc sem kivétel ez alól. :) A háttér illik a bloghoz, ahogyan a sablon is. Oldalakból csak egy van, a Főoldal, de szerintem csinálj még 'szereplők', (hogy tudjuk, kikről írod a sztorit) és még esetleg 'fejezetek' oldalt, hogy átlehessen látni, de ez nem olyan fontos, mert van tartalom jegyzék. :) A moduloknál minden rendben van, egyedül csak a bloglistát hiányolom. Szerintem ez fontos, mert mások is tudják híresztelni a blogod, ha kérsz tőlük, vagy ha ők kérnek tőled cserét. :)

10/10

Történet: Már ugye láttam a blogod a Dare to dream blogon, és már el is kezdtem olvasni, még akkor mikor csak a prológus volt fent.  Elnyerte tetszésemet, mert ilyenfajta bloggal még nem nagyon találkoztam, és az, hogy Zayn ebben a történetben rossz fiú...:) Hát azt imádom!:)  Most, hogy kértél tőlem kritikát, örültem, mert elolvastam az egészet, és nem csalódtam! A többi három fejezet is ugyanolyan jó volt, mint a prológus, sőt talán még jobb is. Egyszerűen fantasztikusan fogalmazol, szépen leírod a szereplők érzéseit, kételyeit. Helyesírási hibával nem találkoztam. Nagyon jó kis történet a tied, úgyhogy fel is iratkoztam, figyelemmel fogom követni a blogod, és boldog olvasód leszek a továbbiakban!:)

10/10

Összesen: 20/20 - Nagyon szép, érdekes a blogod, abba ne hagyd!:)



1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm szépen a dicsérő szavaidat, nagyon jól esett! xx

    Ölel,
    Eleanor Blue x

    VálaszTörlés