2015. augusztus 5., szerda

Kritika #55 - Az én firkálmányaim

Az én firkálmányaim

(fejléc nincs)


Első benyomás: Ne haragudj, de azt kell, hogy mondjam, hogy elsőre ez a blog engem inkább taszított, mint vonzott, egyrészt a kinézete miatt is. Ha nem kéne kritikát írnom, szinte biztos, hogy azonnal elkattintottam volna. Egy szétszórt, összeszedetlen, összedobott blognak látszik, de még egyszer mondom csak LÁTSZIK! Abszolút nem biztos, hogy keveset foglalkozol vele, bízom benne, hogy ez nem így van. Mondjuk úgy, hogy számomra az első benyomás nem valami fényes.

Kinézet: Húha...Szerintem itt vannak problémák. Először is. Én nagyon hiányolom a fejlécet, szerintem létfontosságú elem, én mindenképp beszereznék egyet a helyedbe. A sablont szerintem állítsd át egyszerűre, szerintem ez az átlátszó nem illik oda. A modulsávot akár hagyhatod kétoldalt, bár számomra ez egy oldalú oldalsáv kicsit áttekinthetőbb, de ahogy gondolod. A chat botrányos, mind színben, mind elhelyezésben, mármint olyan szempontból, hogy félig kilóg a sávból, amit egy mozdulattal meg is tudnál oldali, a sablon átalakításában. Én csinálnék a helyedbe egy 'oldalak' modult mégpedig az esetleges szereplőknek, meg hogy rendszerezni tudd a történeteket. Az RBR himnuszt, valamint a Red Bull Én így szeretlek-et egy szövegdobozzal feldobnám, valamint a sorrendekkel sem vagyok kibékülve, de ez már részletkérdés. Btw, feliratkozás modul miért nincs?
A szöveg betűtípusát állítsd át valami könnyebben olvashatóra. 
Legvégére én csak annyit írnék, hogy szerintem mindenképpen rendelj egy design átalakítást, vagy akár csak egy fejlécet (akár tőlünk is lehet, mind a kettőt).

Kinézet: 10/ 3 



Történet + fogalmazás: Huh az első fejezet után, reméltem, hogy a következő jobb lesz. A fogalmazásod túl egyszerű, tő mondatokat használt, a magyar szókincset se használod ki eléggé. A fejezet elképesztően rövid, a történet nem indul be, ami még nem is baj, hiszen nem kell már az első fejezetben mindennek kiderülni, de én mégis kevésnek éreztem, tekintve a szöveg rövidségére.
Második rész: 
Nagyon rövid mondatokat használsz, azt is új mondatba kezdesz, amit nem feltétlenül kellene. Megmutatom neked! :)

Eredeti:

- Tudom. De nem haragszol rám? - kérdeztem tőle félve.
- Nem. De azt hiszem, a legjobb barátnőmnek adhatok tanácsot - felém fordította a fejét, és várt. 

Átírt:

- Tudom, de nem haragszol rám? - kérdeztem tőle félve.
- Nem., de azt hiszem, a legjobb barátnőmnek adhatok tanácsot - felém fordította a fejét, és várt. 

Az viszont pozitívum, hogy tudod, hogy nem kell pontot rakni a mondat végére, ha után még oda írod, hogy 'kérdezte, mondta...'. Pedig ezt nagyon sokan nem tudják! 
Néhány vesszőhibát láttam, de az nálam is elő szokott fordulni, de nem olyan eget rengető hiba. 
Mindenképpen hosszabb fejezeteket írjál, mert ez nagyon csekély, én, mint olvasó biztos nem érném be ennyivel, hiszen az olvasó minél többet akar a történetből, nem pár sort!

Azonban látom, hogy ahogy a történet beindul egyre többet írsz, úgyhogy ez jó! A fogalmazásod is javult, szóval a gyakorlat teszi a mestert itt is beteljesült, de még mindig van hova fejlődni! Olvass sok könyvet, hogy bővüljön a szókincsed, és szebben fogalmazz. 
A sztori nagyon tetszik ettől függetlenül, hiszen nagyon szeretem a Forma 1-et, egyből megfogott. Izgalmas, nem unalmas, és akit érdekel ez a téma, annak tetszeni fog! :) Végtére is örülök, hogy megkérted, hogy írjak kritikát, szerintem el fogom olvasni a blogod hiszen nem sok F1-es bloggal találkoztam eddig össze...:)

Fogalmazás: 10/4,5
Helyesírás: 10/7
Történet, sztori: 10/9

Ne feledd, ez csak véleménykifejtés, nem kötelező követned az utasításokat, ajánlásokat, én ezt kizárólag építőjellegként írom! Sajnálom, ha valamivel megbántottalak, hidd el, nem ez volt a szándékom!
Xx

4 megjegyzés:

  1. Szia! Köszönöm, hogy elvállaltad a véleményezést! Egyáltalán nem bántottál meg! :D Sőt, nagyon sokat segítettél. Ami azt illeti, sejtettem, hogy ilyen lesz a kritika... Nos, igen, a kinézet a halálom. Éppen ezért nem is nagyon foglalkozok vele. Ha pedig rövid időn belül nem tudok javítani a helyzeten, akkor biztos, hogy designcseréhez folyamodok. Fejlécet próbálok szerkeszteni. Ma vagy holnap már fent lesz! Az elejét legszívesebben én is letagadnám, de én írtam, így nem tudok mit tenni... :/ Ha pedig szeretnél, ajánlok pár nagyszerű F1-es írót! ;) Azt pedig még egyszer köszönöm, hogy megírtad neked mi a véleményed. Sokat segítettél és próbálok javítani a helyzeten! :D

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Orulok, hogy tudtam segiteni, szívből kivánom, hogy sikerüljön a kinezeten változtatnod! :)
    Nagyon megkoszonnem, ha írnál par Írót, örülnék neki!! :)
    Nem volt az olyan vészes az eleje sem, hidd el olvastam mar ennel ezerszer rosszabbat is, meg csiszolj egy kicsit a fogalmazason, es szuper lesz! :)
    Nagyon szivesen! :)
    Btw én is irok egy Forma 1-es blogot, csak most átalakítás alatt van (Comepetiton for the Love címmel), igy egy ideig privát, de ha gondolod, es erdekel, akkor nyugodtan nézz be majd hozzam, örülnék neki! :) Esetleg ha tenyleg erdekel, akkor ha kesz van, es megtudod tekinteni mar a blogot, küldök egy üzenetet a blogod chatjeben! :)
    XxLexii

    Ui.: Az esetleges hibákért es ekezet kimaradasokert ezer bocsánat, telefonról irok! :)

    VálaszTörlés
  3. http://gooffyfanfic.blogspot.hu/
    http://csillogocirkusz.blogspot.hu/
    http://csillogoarnyek.blogspot.hu/
    http://icemanfanfic.blogspot.hu/
    http://azentorteneteim.blogspot.hu/
    http://formula1-fan.gportal.hu/
    Ha kell még, kiálts! És megköszönném, ha küldenél vmit, mikor látogatható a blogod. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szepen koszonom, majd szólok, ha hiány van belőlük! ;)
      Rendben, feltétlen! :)
      Xx

      Törlés