2015. augusztus 6., csütörtök

Kritika #56 - Kiss Me Qiuck

Kiss Me Qiuck


Kinézet: Első ránézésre jónak tűnt, mind a fejléc, mint a design, azonban ahogy jobban szemügyre vettem, már nem voltam benne olyan biztos. A fejlécnek tetszik a formája, elhelyezése, nem az a szokványos. Viszont eléggé unalmas, a háttérbe van pár kép összemosva, nincs részletesen, jól kidolgozva, qa szereplőkről a kép még jó is lenne, ha nem lenne kicsit megnyúlva mind a kettő. A felirat szép, jól olvasható. A szereplőkről a rendezett képek nagyon tetszenek, ötletesek. Az oldalak rendben vannak, sőt a modulokkal sincsen problémám, szépen fel van dobva html kódokkal, látszik, hogy rendezett.

Kinézet: 10/7 - Egyedül a fejléc miatt ennyi a pont.


Trailer: A trailer-ed egyből felkeltette az érdeklődésemet, szépen meg lett csinálva, attól eltekintve, hogy néhol a gifek meg vannak nyújtva.

Történet + fogamalmazás: Véleményem szerint sikerült abba a hibába beleesned, hogy rögtön a legelején mindent gyorsan el akarsz mondani, így nagyon összecsaptad! Nem kell sietni, van idő, nem kell egyből a legelején mindent tudni és ilyen hirtelen leírni mindent! Már a második bekezdésben szó van a fiúról, szerintem leírhattad volna a találkozást is kicsit részletesebben, meg nem azonnal a buliba csöppenni. Igazából, ha nincs kiírva, hogy prológus, én szinte biztos, hogy azt mondanám ez az első rész. Számomra (de lehet csak nálam van így) a prológus egy bevezető, s lehet, hogy te ezt annak szántad, nekem azonban nem így jött le, de ez egyáltalán nem baj, a te döntésed volt! :) A szöveg hossza viszont teljesen a prológushoz illik. 
Hmm..Az első fejezetben, kicsit ócskának találtam Nathan kifogását, de lehet ez később kiderül. :D
Mr-többé-nem-mondom-ki-a-nevét. Engem ezek a jelzők kifejezetten irritálnak, de ez nem a te hibád, az összes könyvben, ahol ilyesmivel találkoztam, ott is zavart. Viszont nem hinném, hogy ezzel csak én vagyok így, erre azért figyelj oda! :) Mondjuk én a helyedbe, már akkor így írtam volna: MrTöbbénemmondomkianevét. Bár ez már csak ízlés kérdése.
Az újra találkozás, kicsit sablonos, és lehetetlennek tűnt. Mármint hány éves az öccse, hogy a barátja Nathan. Meg amúgy is kicsi az esélye, hogy pont így alakuljon. Már csak hab volt a tortán, mikor kiderült, hogy egy furcsa véletlen miatt egy iskolába fognak járni. 
Amúgy szerintem ezeket a kép beszúrásokat nem feltétlen kell erőltetni, hagyd, hogy az olvasó képzelje el például a lány szobáját.
A fogalmazásoddal nincs gond, még egy kicsit próbálj meg hosszabb mondatokat írni, de ahogy látom a 11. fejetnél már nagyon szépen megy, úgyhogy gratulálok! Ahogy mondani szokták; Gyakorlat teszi a mestert!
Helyesírásoddal nincs gond, nem nagyon találkoztam hibákkal, esetleg egy két elütéssel.


Történet: 10/6
Fogalmazás: 10/9
Helyesírás: 10/9




Ne feledd, ez csak véleménykifejtés, nem kötelező követned az utasításokat, ajánlásokat, én ezt kizárólag építőjellegként írom! Sajnálom, ha valamivel megbántottalak, hidd el, nem ez volt a szándékom!
Xx


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése